Kannattavan liiketoiminnan perusta on tyytyväinen asiakas

Asiakassuhteitamme on vaalittava ja hyvistä suhteista on oltava ylpeitä. Tärkein tekijä hyvien ja kestävien asiakassuhteiden rakentamisessa olemme me työntekijät itse. Me tuotamme asiakkaille oikealaatuiset palvelut oikeaan aikaan. Itsestäänselvä tavoitteemme on, että jokainen pyrkii aina tekemään parhaansa ilolla ja ylpeydellä.

Jokaisessa projektissa tärkein tavoitteemme on tyytyväinen asiakas. Onnistuneeseen asiakassuhteeseen auttaa aktiivisuus ja positiivinen asenne kaikessa kanssakäymisessä, myös ongelmatilanteissa. Tällaisina hetkinä meidän on kuunneltava asiakasta ja etsittävä yhdessä ratkaisuja.

Yhtäkään asiakasta emme saa ilmaiseksi, vaan jokainen asiakas ansaitaan. Tämän takia on tärkeää tehdä töitä yhteistyössä asiakkaan kanssa, ei hänen vastapelurinaan.

Jokaisen pitää löytää into ja energia työhön omalla tavallaan. Uskon, että jos on halua, on myös kykyä. Yksi oma tavoitteeni tänä vuonna oli Teräsmies-kilpailun suorittaminen. Ja sen tein, vaikka harjoittelua rajoittivat kolme lasta ja aikaa vaativa työ. Uin 3,8 kilometriä, pyöräilin 180 kilometriä, ja maratonin juostuani koin uskomattoman voitontunteen maalissa.

Uskalla olla ylpeä työstäsi, työpaikastasi ja yli satavuotisesta historiastamme. Ja etenkin osaavista ja kokeneista tekijöistämme.

Jos on halua, on myös kykyä. Antaa sen näkyä myös asiakkaille.

Mattias Jonasson
Päällystys-liiketoiminnan johtaja
Ruotsi

6.10.2015

30 tykkäystä