Lemminkäiselle uusi maajohtaja Norjaan

LEMMINKÄINEN OYJ           SIJOITTAJAUUTINEN             27.9.2013 KLO 13.00

LEMMINKÄISELLE UUSI MAAJOHTAJA NORJAAN

Jan Øyri on nimitetty Lemminkäisen Norjan maajohtajaksi 4.11.2013 alkaen. Øyri toimii tällä hetkellä Kvaerner ASA:n liiketoiminnan tuesta vastaavana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

"Olemme erittäin tyytyväisiä, että Øyri liittyy organisaatioomme. Hänellä on pitkä kokemus liiketoiminta- ja tukiprosesseista sekä johtamisen kehittämisestä ja yleisestä linjajohtamisesta muun muassa rakennusalalta", johtaja Timo Vikström Lemminkäiseltä kertoo.

Lemminkäinen Norge AS:n vt. toimitusjohtaja Timo Vikström keskittyy jatkossa tehtäviinsä Skandinaviasta vastaavana johtajana ja Lemminkäinen Oyj:n johtoryhmän jäsenenä.

Pohjoismainen infrarakentaminen on yksi Lemminkäisen strategisista kasvualueista. Yhtiön tavoitteena on kasvattaa Norjan, Tanskan ja Ruotsin infrarakentamisen liikevaihtoa yhteensä noin 100 miljoonalla eurolla vuosina 2012-2013.

Timo Vikström, johtaja, Skandinavia
Puh. 02071 53356
timo.vikstrom@lemminkainen.com

Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa toimivia, turvallisia ja terveellisiä olosuhteita asumiseen, työntekoon ja liikkumiseen. Markkina-alueemme on Pohjois-Eurooppa, ja palveluksessamme on noin 8 200 ammattilaista. Vuonna 2012 liikevaihtomme oli noin 2,3 miljardia euroa. Lemminkäinen Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. www.lemminkainen.fi