Ilkka Salonen jatkaa Lemminkäinen Oyj:n talous- ja rahoitusjohtajana

LEMMINKÄINEN OYJ         PÖRSSITIEDOTE        11.6.2014 KLO 8.00

ILKKA SALONEN JATKAA LEMMINKÄINEN OYJ:N TALOUS- JA RAHOITUSJOHTAJANA

Lemminkäisen väliaikaisena talous- ja rahoitusjohtajana toiminut KTM Ilkka Salonen on nimitetty 1.7.2014 alkaen Lemminkäinen Oyj:n talous- ja rahoitusjohtajaksi sekä Lemminkäinen-konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat talous, rahoitus, riskienhallinta, sijoittajasuhteet sekä ICT. Ilkka Salonen raportoi Berndt Brunowille, joka on Lemminkäisen väliaikainen toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja.

Salonen nimitettiin Lemminkäisen väliaikaiseksi talous- ja rahoitusjohtajaksi 7.4.2014. Hän on toiminut aiemmin mm. Neste Oilin ja Pohjola Pankin CFO:na.

Berndt Brunow, hallituksen puheenjohtaja ja väliaikainen toimitusjohtaja

Puh. 02071 54524
berndt.brunow@lemminkainen.com

NASDAQ OMX Helsinki Oy