Lemminkäiselle palvelukodin rakennusurakka Porissa

LEMMINKÄINEN OYJ                                 LEHDISTÖTIEDOTE              23.10.2012 KLO 11

Lemminkäinen on valittu Porin Suomalaisen Palvelukodin rakennusurakan pääurakoitsijaksi. Urakan tilaaja on Porin Suomalainen Vanhainkotiyhdistys Ry ja urakan arvo on noin 4 miljoonaa euroa.

Hanke sisältää noin 3 315 neliömetriä uudisrakentamista ja 2 210 neliömetriä saneerausta. Työt käynnistyvät välittömästi, ja hankkeen on määrä valmistua heinäkuussa 2014.

Lemminkäinen on toiminut pääurakoitsijana useissa palvelukotihankkeissa muun muassa Turussa, Kotkassa, Kouvolassa ja Haminassa.

Jukka Aaltonen, aluejohtaja
Talonrakentaminen-toimiala, Turku

Puh. 02071 58810
jukka.aaltonen@lemminkainen.com