Lemminkäiselle Länsimetron ja Kehäradan asemien lvi- ja sähköurakoita

LEMMINKÄINEN OYJ               LEHDISTÖTIEDOTE    06.11.2012 KLO 09.00

LEMMINKÄISELLE LÄNSIMETRON JA KEHÄRADAN ASEMIEN LVI- JA SÄHKÖURAKOITA

Lemminkäinen on voittanut Länsimetro Oy:n Espoon Otaniemen aseman putki-, ilmanvaihto- ja sähköurakat. Sopimus sisältää LVIS-, savunpoisto-, jäähdytys- ja palonsammutusjärjestelmät laitteineen, kanavineen, varusteineen ja asennuksineen. Urakat käsittävät metroaseman, huoltotunnelin ja niiden pystytyskuilut. Urakoiden arvo on yhteensä noin 6,7 miljoonaa euroa. Länsimetron LVI- ja sähköurakat on jaettu asemakohtaisiksi urakoiksi ja metrotunnelin urakoiksi.

Talotekniset työt Otaniemessä aloitetaan heinäkuussa 2013, ja niiden on määrä valmistua toukokuussa 2015.

Lemminkäinen toteuttaa myös Kehäradan Leinelän aseman LVIS-urakat, niiden työt aloitetaan marraskuussa 2012.

Aluejohtaja Aaro Kemppainen
Talotekniikka-toimiala
Puh. 02071 52962
aaro.kemppainen@lemminkainen.com