Lemminkäinen vahvistaa maanrakennusliiketoimintaansa Kymenlaaksossa

LEMMINKÄINEN OYJ               LEHDISTÖTIEDOTE    4.9.2012 KLO 11.15

LEMMINKÄINEN VAHVISTAA MAARAKENNUSLIIKETOIMINTAANSA KYMENLAAKSOSSA

Lemminkäinen on ostanut loviisalaisen Maanrakennus Helander Oy:n koko osakekannan. Osapuolet ovat päättäneet, että kauppahintaa ei kerrota ulkopuolisille.

Vuonna 1980 perustettu Maanrakennus Helander Oy on tehnyt maanrakennustöitä Itä-Uudellamaalla ja Kymenlaaksossa. Yhtiöllä on vahva asema erityisesti Loviisan seudulla. Kaupan myötä yhtiön kymmenen työntekijää siirtyy Lemminkäiselle vanhoina työntekijöinä.

"Vahvistamme läsnäoloamme Itä-Uudellamaalla ja Kymenlaakson alueen markkinoilla yrityskaupan myötä", kertoo johtaja Juhani Innanen Lemminkäiseltä.

Johtaja Juhani Innanen
Infrarakentaminen-toimiala
Puh. 02071 53537
juhani.innanen@lemminkainen.com