Lemminkäinen käynnisti omaperusteisen kohteen Vaasassa

LEMMINKÄINEN OYJ            LEHDISTÖTIEDOTE           26.10.2012 KLO 11.00

LEMMINKÄINEN KÄYNNISTI OMAPERUSTEISEN KOHTEEN VAASASSA

Lemminkäinen rakentaa Vaasaan Koulukadulle omaperusteisen 5-6 kerroksisen kerrostalokohteen. As Oy Vaasan Koivuhovi – Bostads Ab Vasa Björkhovetiin tulee 32 asuntoa, 1 liikehuoneisto ja 29 autohallipaikkaa. Rakennustyöt ovat käynnissä ja kohde valmistuu syksyllä 2013.

Lemminkäinen on merkittävä asuntorakentaja Pohjanmaalla. Tällä hetkellä rakennamme Vaasassa kolmea muutakin asuinkohdetta: As Oy Vaasan Aallonharja 1 (59 asuntoa) ja Aallonharja 2 (51 asuntoa) sekä As Oy Vaasan Aurinkokumpu (19 asuntoa). Seinäjoella on rakenteilla kahden kerrostalon kohde As Oy Seinäjoen Jaakkolantie 8-10 (yhteensä 68 asuntoa) ja Asunto Oy Seinäjoen Timperinkatu (66 asuntoa). Kokkolassa rakennamme Asunto Oy Merikeijua (32 asuntoa).

Aluejohtaja Mikael Snellman
Talonrakentaminen-toimiala, Vaasa
Puh. 02071 58315
mikael.snellman@lemminkainen.com